استخدام شرکت دانش بنیان

استخدام شرکت دانش بنیان

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، بر اساس مصوبات شورای سیاست گذاری اولین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان، به منظور تامین سرمایه انسانی این شرکت ها، انتخاب افراد شایسته و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای داوطلبان، طرح ریزی و سیاست گذاری این آزمون صورت پذیرفت. لذا در راستای هدایت داوطلبان به شغل های مناسب و تخصیص امکانات شغلی به افراد مستعد،با بهره گیری از تجارب گذشته،شرایط و ضوابط ثبت نام در اولین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان سال ۱۳۹۶ به شرح ذیل اعلام می گردد.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

تعاریف:

مفاهیم برخی از اصطلاحات بکار رفته در این دفترچه به شرح زیر است:

۱- دسته شغلی: مشاغل مورد نیاز شرکت های خصوصی و دانش بنیان بر اساس حوزه شغلی به ۸ بخش مستقل تقسیم شده است، هر بخش را یک “دسته شغلی” می نامند. عناوین این دسته های شغلی به شرح ذیل می باشد:

۱- اجرایی و فنی
۲- بهداشت، درمان و مراقبت
۳- خدماتی، رفاهی و آموزشی
۴- طراحی، رسانه ای، بازاریابی و فروش
۵- فن آوری اطلاعات
۶- کارشناسی و مهندسی
۷- مالی، حقوقی و اداری
۸- مدیریتی

۲- عنوان شغلی: برای هر نوع از موقعیت های شغلی موجود در شرکت های خصوصی و دانش بنیان یک عنوان شغلی در نظر گرفته شده است. آزمون شامل ارزیابی ۲۶۶ عنوان شغلی بوده که برای هر عنوان، چندین موقعیت شغلی در شرکت های گوناگون وجود خواهد داشت. این عناوین و تعاریف آن ها در جداول صفحات ۱۳ تا ۴۵ همین دفترچه آماده است.

۳- شرکت خصوصی: کلیه نهادها، بنگاههای اقتصادی، مجموعه ها و سازمانهای غیر دولتی را که بر اساس قانون با اهداف تجاری یا غیرتجاری فعالیت می کنند، شرکت خصوصی می نامند.
۴- شرکت دانش بنیان: شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل میشود و بر اساس معیارهای مورد نظر “آیین نامه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان”، به تأیید  «کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا» می رسد.
۵- دانشجو: کسی است که در یکی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی اعم از دولتی، آزاد ،غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و … پذیرفته و ثبتنام شده باشد.
۶- رشته تحصیلی: عنوان رشته ای است که دانش آموز/ دانشجو در آن فارغ التحصیل شده است.
این عنوان رشته در کادر بالای کارنامه درج گردیده است.

شرایط:
۱- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳- داشتن تابعیت ایران
۴- عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی
۵- برخورداری از توانایی جسمی و روانی لازم و متناسب با شغل انتخابی
۶- داشتن حداقل هجده (۱۸) سال سن
• تذکر: افراد با سن کمتر از ۱۸ سال نیز میتوانند به صورت آزمایشی در آزمون شرکت کنند.
نکات مهم:
۱- ثبتنام در این آزمون با هر مدرک تحصیلی در هر مقطع تحصیلی بلامانع است.
۲-  زمان ثبتنام از ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ شهریور لغایت ساعت ۲۴ روز یک شنبه ۲۶ شهریور خواهد بود و ثبتنام منحصراً از طریق سایت آزمون صورت خواهد پذیرفت.
۳- داوطلبان میبایست قبل از اقدام به ثبتنام به مطالعه دقیق دفترچه راهنما (متون، جداول و پیوستها) و آگاهی از شرایط و ضوابط آزمون، مبادرت نمایند.
۴- توصیه میشود داوطلبان، ثبتنام خود را در اولین روزها انجام دهند و از موکول نمودن آن به روزهای آخر، خودداری نمایند.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

 

استخدام شرکت دانش بنیان

استخدام شرکت دانش بنیان

مراحل ثبت نام
– در سمت راست سایت آزمون به نشانی www.inre.ir  با فشردن دکمه ثبتنام وارد صفحه ثبتنام در آزمون شوید.
– در قسمت مربوط به کد ملی، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری کند. ضمنا داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۰۷۱۳۱ تماس حاصل نمایند. به عنوان مثال ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹
– در قسمت مربوط به شماره همراه، داوطلب باید شماره ۱۱ رقمی تلفن همراه خود را که با ۰۹ شروع میشود، در محل مربوط وارد نماید. به عنوان مثال ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹
– رمزعبور توسط داوطلب انتخاب میگردد. رمزعبور میبایست حداقل شامل ۶ کاراکتر (حرف یا عدد یا ترکیبی از آنها) باشد.
تبصره۱: در انتخاب رمز عبور استفاده از کاراکترهای خاص نظیر /،  %، &، @ و # بامانع است.
تبصره۲: داوطلب میبایست رمزعبور انتخابی خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل آزمون در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد. لذا رمز عبور باید به نحوی انتخاب گردد که فراموش نشود.
تبصره۳: در هنگام انتخاب رمز، به زبان صفحه کلید خود توجه نمایید.
– در قسمت تکرار رمز عبور، داوطلب میبایست، رمز عبور انتخابی خود در قسمت قبلی را مجددا وارد کند.
– دربخش امنیتی، داوطلب میبایست مربع “من ربات نیستم” را علامت گذاری نماید.
تبصره۱: درصورتی که در این قسمت با سوال دیگری مواجه شدید، متن سوال را با دقت مطالعه نموده و گزینه های انتخابی درست را علامتگذاری نمایید.
– با کلیک روی دکمه “ثبت نام”، در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده، کد تایید ۶ رقمی به شماره تلفن همراه ثبت نامی ارسال شده و فرایند ثبتنام به مرحله ی بعد منتقل می شود.
– در مرحله بعد کد ۶ رقمی دریافت شده از طریق پیامک را ،در قسمت مرتبط با کد تایید وارد کرده و بر روی  دکمه “تایید و ورود” کلیک نمایید.
تبصره۱: در صورت عدم دریافت کد تایید، در زمان تعیین شده، دکمه “ارسال مجدد کد تایید” فعال میشود. داوطلب میبایست در این شرایط، از صحت شماره تلفن همراه وارد شده اطمینان حاصل نماید و با کلیک بر دکمه “ارسال مجدد کد تایید”  ایـران  استـخدام مجددا نسبت به دریافت کد تایید اقدام نماید.
تبصره۲: در صورت عدم دریافت کد تایید از طریق پیامک، ثبت نام خود را به زمان دیگری موکول نمایید و یا با شماره ۳۵۰۹۵۵۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
– در مرحله بعد با پیغام “شماره همراه شما با موفقیت تایید شد، میتوانید وارد شوید.” مواجه میشوید که ازم است کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و بر روی دکمه “ورود” کلیک کنید.
– داوطلب پس از ورود باید، قوانین و مقررات را با دقت مطالعه نموده و پس از علامتگذاری مربع “قوانین و مقرارت را خوانده ام و با آنها موافق هستم” بر روی دکمه “شروع ثبت نام” کلیک نماید.
– پس از ورود به بخش مشخصات فردی موارد درخواستی را مطابق توضیحات زیر تکمیل نمایید:
تبصره۱: تمامی متون میبایست به زبان فارسی نگاشته شوند.
– داوطلب باید در محل مورد نظر نام، نام خانوادگی و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطور کامل وارد نماید (از به کار بردن هرگونه علامت غیر از حروف الفبا و همچنین تکرار حروف به دلیل داشتن تشدید خودداری شود).
– در قسمت شماره شناسنامه، داوطلب باید از سمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و از درج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
– در بخش محل تولد، داوطلب می بایست مطابق با شناسنامه محل تولد خود را وارد نماید.
– در بخش پست الکترونیک، داوطلب میتواند آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) خود را وارد نماید .به عنوان مثال  user@example.com
– در بخش تاریخ تولد ،داوطلب باید تاریخ تولد خود را بطور دقیق (روز، ماه و سال) در محل مربوط درج نماید.
– در بخش جنسیت، داوطلب باید یکی از گزینههای مذکر یا مونث را انتخاب نماید.
– در قسمت وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد، باید وضعیت نظام وظیفه خود را با توجه به مقررات سازمان نظام وظیفه انتخاب نماید.
تبصره۱: دانشجویان فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت میبایست گزینه “معافیت تحصیلی” را برای وضعیت نظام وظیفه انتخاب نمایند.
– در قسمت تلفن ثابت ازم است تا داوطلب نسبت به ثبت شماره تلفن ثابت به همراه کد شهر در محل مجزای مربوط به خود اقدام نماید .به عنوان مثال ۱۲۳۴۵۶۷۸    ۰۲۱
– در قسمت شماره اضطراری لازم است تا شمارهای متفاوت با شماره تلفن ثابت و همراه مندرج در قسمت های قبل ثبت گردد. به عنوان مثال ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹
تبصره۱: این شماره میبایست شماره یکی از آشنایان و یا نزدیکان شما باشد تا در شرایط اضطرار به منظور اطاع رسانی در دسترس باشند.
تبصره۲: این شماره میتواند شماره ثابت و یا همراه باشد.
– در بخش استان محل سکونت، لازم است که داوطلب پس از کلیک بر محل مربوطه از میان لیست موجود استان محل سکونت خود را وارد نماید.
تبصره۱: منظور از استان محل سکونت، استانی است که داوطلب در دو سال اخیر بیشترین حضور را در آن داشته است.
– در بخش شهرستان، لازم است که داوطلب پس از کلیک بر محل مربوطه از میان لیست موجود شهرستان محل سکونت خود را انتخاب نماید.
– در بخش آدرس محل سکونت، داوطلب باید آدرس دقیق پستی خود را درج نماید.
تبصره۱: طی مراحل آزمون چنانچه آدرس داوطلب تغییر کند ازم است آدرس جدید خود را کتباً به دبیرخانه آزمون اطلاع دهد.
– پس از تکمیل فرم بر روی دکمه “ثبت و ادامه” کلیک نمایید.
تبصره۱: در هر مرحله از فرآیند ثبت نام و قبل از اتمام آن میتوانید با کلیک بر دایره مربوط به مشخصات فردی در بالای صفحه نسبت به ویرایش مشخصات خود اقدام نمایید.
– در قسمت سوابق میتوانید سوابق علمی و شغلی خود را در پنج دسته ی سوابق تحصیلی، سوابق کاری، سوابق بیمه، دورههای تخصصی و زبانهای خارجی وارد نمایید.
برای این کار کافی است در هر دسته گزینه افزودن را انتخاب نموده و موارد خواسته شده را تکمیل نمایید. به عنوان مثال برای اضافه کردن سابقه تحصیلی لازم است تا گزینه “افزودن سابقه تحصیلی” انتخاب گردد و پس از نمایش گزینه های مربوط، نسبت به تکمیل آنها اقدام نمایید. ایـران استـخدام
تبصره۱: در هر دسته از سوابق، میتوان چندین سابقه اضافه نمود. برای مثال کسی که دارای مدرک کارشناسی میباشد ابتدا مشخصات دیپلم خود را وارد نموده و سپس با فشردن مجدد گزینه “افزودن سوابق تحصیلی” نسبت به درج اطلاعات مدرک کارشناسی خود در مکان مربوطه، اقدام مینماید، یا شخصی که سه سابقه شغلی دارد میتواند هر سه سابقه را مطابق روش بالا در قسمت سابقه شغلی وارد نماید.
تبصره۲: در هر دسته، میتوان هر یک از سوابق موجود را با فشردن کلید قرمز رنگ “حذف”، در صورت نیاز حذف نمود.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

– نحوه تکمیل سوابق هر بخش به شرح زیر است:
– در قسمت “سوابق تحصیلی” پس از فشردن کلید “افزودن سابقه تحصیلی”،  قسمت مربوط به درج سوابق تحصیلی نمایش داده میشود. داوطلب میبایست پس از کلیک بر قسمت “مقطع تحصیلی” گزینه مورد نظر خود را از لیست انتخاب نماید.
– در قسمت “رشته تحصیلی”، داوطلب میبایست متناسب با مقطع تحصیلی انتخابی، رشته تحصیلی خود را وارد نماید.
تبصره۱: برای مقاطع قبل از دبیرستان این قسمت را خالی گذارید.
– در قسمت “نام مرکز اموزشی”، داوطلب میبایست نام مرکز آموزشی که مقطع مذکور را در آن گذرانده است را به طور کامل درج نماید.
– در قسمت “سال اخذ مدرک”، میبایست سال اخذ مدرک وارد گردد.
تبصره۱: در صورتی که همچنان مشغول به تحصیل در مقطع ذکر شده هستید گزینه در حال تحصیل را انتخاب نمایید.
– در قسمت معدل، معدل مربوط به آن مقطع را وارد نمایید.
تبصره۱: در صورتی که همچنان در حال تحصیل هستید معدل فعلی خود را وارد نمایید.
تبصره۲: در صورتی که در نیمسال اول مقطعی قرار دارید، آخرین معدل مقطع قبلی را وارد نمایید.
– در قسمت “سوابق کاری” پس از فشردن کلید “افزودن سابقه کاری”،  قسمت مربوط به درج سوابق کاری نمایش داده میشود. داوطلب میبایست پس از کلیک بر قسمت “عنوان شغل” عنوان آن را وارد نماید.
– در کادر مربوط به “نام شرکت” لازم است نام شرکت یا مجموعه ای را که در آن مشغول به کار بوده اید، به صورت کامل وارد نماید.
– در قسمت حقوق دریافتی، آخرین میزان حقوق دریافتی از شغل نام برده را “به ریال” وارد نمایید. به عنوان مثال اگر حقوق فردی معادل یک میلیون سیصد و هفتاد و پنج هزار تومان است باید عدد ۱۳،۷۵۰،۰۰۰ را وارد نماید.
– در قسمت “از سال”، سال ورود به عنوان شغلی مذکور را وارد نماید.
– در قسمت “تا سال”، سال اتمام همکاری با شرکت مذکور تحت آن عنوان شغلی را وارد نماید.
تبصره۱: در صورتی که هنوز مشغول به کار تحت آن عنوان شغلی در سازمان مربوطه هستید، گزینه مشغول به کار را انتخاب نمایید.
– در صورت دارا بودن سابقه بیمه، در قسمت “سوابق بیمه” پس از فشردن کلید “افزودن سابقه بیمه”، قسمت مربوط به درج سوابق بیمه نمایش داده میشود. داوطلب میتواند پس از کلیک بر قسمت “نوع بیمه”، از بین گزینه های موجود نوع بیمه مورد نظر خود را انتخاب نماید.
– با کلیک در قسمت”از ماه”، ماهی که بیمه مورد نظر آغاز شده است را انتخاب نماید.
– در قسمت “سال”، سال شروع بیمه مورد نظر را انتخاب نماید.
– با کلیک در قسمت”تا ماه”، ماهی را که بیمه مورد نظر به اتمام می رسد، انتخاب نماید.
– در دومین قسمت به نام “سال”، سال اتمام بیمه مورد نظر را انتخاب نماید.
– در قسمت دوره های تخصصی، نام دوره و سال پایان دوره مذکور را به ترتیب در قسمت های “نام دوره” و “سال گذراندن” وارد نمایید.
– در قسمت نام موسسه، موسسهای که ذیل آن دوره مذکور را گذرانده شده، انتخاب نمایید.
– در صورتی که گواهینامه دوره را در اختیار دارید، گزینه “گواهینامه دوره را دارم” را انتخاب نمایید.
– در قسمت زبانهای خارجی داوطلب میبایست با کلیک روی قسمت “زبان خارجی”، زبان مورد نظر خود را انتخاب نماید.
– با کلیک در قسمت میزان تسلط، میزان تسلط خود را در زبان مذکور تعیین نماید.
– پس از اتمام درج سوابق با فشردن کلید “ثبت و ادامه” وارد مرحله بعد شوید.
تبصره۱: در هر مرحله از فرآیند ثبت نام و قبل از اتمام آن میتوانید با کلیک بر دایره مربوط به سوابق در بالای صفحه نسبت به ویرایش سوابق اقدام نمایید.
– در قسمت انتخاب مشاغل، میتوانید از هشت دسته شغلی موجود، مشاغلی را که تصمیم دارید در آزمون مربوط به آن ها شرکت کنید، انتخاب نمایید.
• تذکر: جزئیات مربوط به هر دسته شغلی و عنوان شغلی را در جداول این دفترچه مطالعه نمایید.
تبصره۱: به ازای هر دسته شغلی میتوان حداکثر در پنج عنوان شغلی آزمون، شرکت کرد. برای مثال اگر به عناوین شغلی دسته مدیریتی علاقه مند هستید اجازه انتخاب تنها پنج عنوان شغلی در این دسته را دارید.
تبصره۲: داوطلبان میتوانند مطابق علاقه و ظرفیت های خود، مشاغل مورد نظر را حداکثر از دو دسته از هشت دسته شغلی انتخاب نمایند.
تبصره۳: مبلغ مصوب برای انتخاب از اولین دسته شغلی ۵۷۰۰۰۰ ریال میباشد.
تبصره۴: مبلغ دریافتی فوق، در ازای یک دسته شغلی است. داوطلب قادر است یک دسته شغلی دیگر را نیز اضافه نماید و در آن دسته نیز حداکثر پنج شغل را ایـران  استـخدام انتخاب کند. در این صورت، میبایست مبلغ ۳۷۵۰۰۰ ریال دیگر را نیز پرداخت نماید. به عنوان مثال اگر داوطلبی حداکثر پنج عنوان شغلی از دسته مدیریتی و حداکثر پنج عنوان شغلی از دسته اجرایی و فنی انتخاب نماید میبایست مجموعا ۹۴۵۰۰۰  ریال پرداخت نماید.
– پس از انتخاب عناوین شغلی مورد نظر، دکمه سبز رنگ “ثبت و ادامه” در پایین صفحه را فشار دهید و وارد آخرین مرحله در صفحه بعدی شوید.
– در صفحه “وضعیت پرداخت” قسمت “خاصه و پرداخت صورت حساب”، پس از بررسی مشخصات فردی و سوابق تحصیلی، شغلی، بیمه، دوره های تخصصی و زبانهای خارجی و حصول اطمینان از درستی عناوین شغلی منتخب شده، گزینه “تمام موارد بالا صحیح بوده و مورد تایید میباشد” را انتخاب نمایید.
پس از تایید گزینه بالا میتوانید شیوه پرداخت را انتخاب نمایید.
– سه شیوه پرداخت در نظر گرفته شده است که به ترتیب توضیح داده میشود:
– واریز از طریق درگاه بانکی به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب:
در این روش میتوانید بوسیله کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت اینترنتی وجه اقدام نمایید.
تبصره۱: برای پرداخت از این روش لازم است رمز دوم کارت مورد نظر بانکی را داشته باشید.
تبصره۲: پس از انتخاب این گزینه، شما میتوانید بانک پذیرنده را انتخاب نمایید .
این گزینه مستقل از بانک صادر کننده کارت شما میباشد و با کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب میتوانید در همه بانکهای پذیرنده پرداخت نمایید.
تبصره۳: از میان دیگر روشهای پرداخت، این روش بیشتر از دو روش دیگر توصیه میگردد.
– واریز از طریق کارت به کارت و اعلام مشخصات واریز:
با انتخاب این گزینه لازم است تا وجه مذکور به کارت موسسه میزان گستران شریف با شماره کارت ۱۶۰۷-۰۰۰۰-۲۹۷۰-۵۰۲۲ واریز و سپس جزئیات تراکنش شامل “شماره مرجع/پیگیری”، “تاریخ” و “زمان (ساعت)” ثبت گردد.
تبصره۱: به منظور پرداخت از این طریق داوطلب میبایست به دستگاه های عابربانک بانک های معتبر متصل به شبکه شتاب مراجعه نماید.
تبصره۲: شماره مرجع / پیگیری را از برگه دریافتی از دستگاه خودپرداز مشاهده و در قسمت مربوطه وارد نمایید.
تبصره۳: “تاریخ” و “زمان” را از برگه دریافتی از دستگاه خودپرداز مشاهده و طبق همان ترتیب در قسمت مربوطه وارد نمایید.
– واریز از طریق شماره حساب بانکی و اعلام مشخصات واریز:
با انتخاب این گزینه ازم است تا وجه مذکور به حساب موسسه میزان گستران شریف نزد بانک پاسارگاد شعبه میرزای شیرازی به شماره ۳۰۷.۸۱۰۰.۱۲۴۵۸۶۸۲.۱ واریز شده و سپس جزئیات تراکنش شامل “شماره فیش”، “تاریخ” و “زمان” مطابق فیش حساب بانکی به دقت در قسمت مربوطه وارد گردد
تبصره۱: به منظور پرداخت از این طریق، داوطلب میتواند به نزدیک ترین بانک پاسارگاد محل اقامت خود مراجعه نماید.
تذکر مهم ۱: پس از واریز وجه امکان تغییر دسته های شغلی انتخاب شده وجود نخواهد داشت.
تذکر مهم ۲: پس از اعلام روش پرداخت، امکان ویرایش اطلاعات کاربر وجود نخواهد داشت.
– پس از اطمینان از اطلاعات ثبت نامی و روش پرداخت، گزینه سبز رنگ “پرداخت” یا “ثبت”  در پایین صفحه را انتخاب نمایید.
ورود به پنل کاربری
–  در سمت راست سایت آزمون، روی گزینه “ورود به صفحه کاربری” (زیر گزینه “ثبتنام در آزمون”) کلیک کنید. پس از باز شدن صفحه مورد نظر کد ملی ایـران استـخدام و رمز عبور خود (رمزی که هنگام ثبت نام انتخاب نموده اید)را وارد نمایید. پس از وارد شدن به پنل کاربری، اطلاعات ثبتنامی شما در بالای صفحه قابل مشاهده است .
–  در سمت راست صفحه روی گزینه بارگزاری مدارک کلیک کرده و اقدام به بارگزاری عکس و کارت ملی خود نمایید. فرآیند بارگزاری بدین صورت است که روی گزینه انتخاب عکس کلیک کرده، عکس خود را انتخاب نموده و روی دکمه بارگزاری کلیک نمایید.
–  در سمت راست صفحه، قسمت وضعیت پرداخت، وضعیت پرداخت شما قابل مشاهده است.
–  در سمت راست صفحه ،قسمت پیش آزمون ،پس از خواندن توضیحات آن، روی گزینه شروع پیش آزمون کلیک کرده و نسبت به پاسخ به سوالات آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که سوالات به صورت دو گزینه ای میباشد.
–  در سمت راست صفحه ،قسمت تنظیمات نیز میتوانید شماره همراه و رمز عبور خود را ویرایش نمایید.
–  پس از تکمیل هر یک از قسمتهای فوق، در منوی “وضعیتها” (زیر منوی مشخصات فردی) ،وضعیت بارگزاری مدارک، پرداخت و پیش آزمون قابل مشاهده است.
–  لازم است که در منوی وضعیت تمامی فعالیت ها تایید شده باشد وگرنه شرکت در آزمون برای شما امکانپذیر نخواهد بود.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

جدول زمانبندی آزمون:

موضوع تاریخ
شروع ثبت نام آزمون ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۶
پایان مهلت ثبت نام آزمون ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۶
شروع مرحله اینترنتی برای دسته اول مشاغل هفته آخر مهر ماه ۱۳۹۶
پایان مرحله اینترنتی در تمامی دسته ها ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۶
اعلام نتایج آذر ماه ۱۳۹۶
برگزاری مرحله حضوری دی و بهمن ماه ۱۳۹۶
اعلام نتایج نهایی و فرایند جذب اسفند ماه ۱۳۹۶

– در ادامه جداول مربوط به مفاد آزمون، تعاریف مشاغل، ضرایب هر عنوان امتحانی و منابع مطالعاتی آزمون آورده خواهد شد.

o تبصره۱: در مشاغلی که منبع مطالعاتی خاصی پیشنهاد نگردیده است داوطلب می تواند از هر منبع مطالعاتی مرتبط استفاده نماید.

مفاد آزمون
عناوین آزمون عمومی عناوین آزمون اختصاصی
ریاضی هوش ریاضی
فیزیک فهم IT
شیمی روابط اجتماعی
زیست زبان
ادبیات  –
هنر  –

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

زمان ثبت نام از ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ شهریور لغایت ساعت ۲۴ روز یک شنبه ۲۶ شهریور خواهد بود

 

استخدام های منتخب و سراسری استخدام های ویژه استخدامیها

دیدگاه خود را بیان کنید